לבדיקות מעבדה בדיקת תוצאות מעבדה
לתחנה המטאורולוגית לשירות המטאורולוגי
לבדיקות מעבדה בדיקת תוצאות מעבדה
לתחנה המטאורולוגית לשירות המטאורולוגי
לבדיקות מעבדה תוצאות בדיקת מעבדה
לתחנה המטאורולוגית לשירות המטאורולוגי

פתרונות | קומפוסט ומצעי גידול

בחינת איכות קומפוסט

הבדיקות מאפשרות לבחון את איכות הקומפוסט ואת רמת הבשלות שלו ולהשוות את המדדים לפרוטוקולים המחייבים ע"י הרגולטור. התוצאות מאפשרות למגדל להשוות בין חומרים שונים ולבחור את המוצר האיכותי. מפעלי הקומפוסט מנצלים את שרותי המעבדה גם בתהליך הייצור עד לקבלת המוצר האיכותי לשיווק.

ישנה אפשרות לקבל חוות דעת והמלצות דישון לבדיקות המעבדה.

אפיון כימי של מצע גידול​

מצעי גידול, משמשים כתחליף לקרקע בחקלאות האינטנסיבית של חממות ובתי צמיחה ולעיתים גם כווריד הזנה או תעלה במטע חדש וגם ותיק. למעבדה כלים לבדיקת תכונות כימיות של המצע.

חלוקה למקטעים ​

במעבדה אנחנו בודקים את המאפיינים הפיזיקליים של מצעי הגידול. אחד מהפרמטרים החשובים שמשפיעים על תאחיזת המים בוא החלוקה למקטעים של מצע הגידול. החומרים הנפוצים שנבדקים במעבדה לחלוקה למקטעים – טוף ופרלייט.

עקום תאחיזת מים

תכונות של תאחיזת מים וכושר התנקזות של המצע אחרי ההשקיה הנם חשובים ביותר בעת בחירת המצעים וגם כעבור זמן לוודא כי המצע עדין תקני. ניתן לבדוק מגוון רחב של מצעים ותערובות ולאפיין את עקום תאחיזת המים וכתוצאה מכך להכין מצעים בהתאם לתכונות הרצויות.

ישנה אפשרות לקבל וחוות דעת והמלצות לגבי תאחיזת המים של מצע הגידול הנבדק.

דיגום/איסוף קומפוסט

 קיים שירות דיגום ואיסוף מדגמי קומפוסט. הדוגם מספק את כלל השירות של דיגום בכלים מתאימים, תנאי הובלה לכל חלקי הארץ. ישנה אפשרות לקבל דיגום בהסמכה / הכרה לפי דרישת לקוח / משרד הבריאות.

לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים, שילחו אלינו הודעת דו"אל >>

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן